Afrikatema

En av alla mina tavlor jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Snygg. Du är verkligen duktig!!

2009-09-09 @ 18:25:41
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tack,tack för bloggens första kommentar :-).

2009-09-09 @ 19:28:23
Postat av: Kristina Morin

Hej. Eftersom jag tillhörde en av de nyfikna var jag tvungen att kolla vad du sysslat med.Gud va du är duktig, jag som tycker att jag är konstnärlig, kreativ och praktisk, nu är det bara att lägga av. Ska också göra om vårt sovrum och göra en sänggavel, fick lite tips nu. Och inte visste jag att det var du som målat de där postlådorna, det är nog inte bara postis som njutit av dem. Kommer att fortsätta kolla den här sidan.;D

2009-09-28 @ 00:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0